top of page
Vyhledat
  • Will am D8r

Bazar Bones

TAK…


… tohle je taky tak trochu důvod, proč už nejsem moc k vidění, jak před zavíračkou spím v některym oblíbenym baru.


Před pár lety jsem začal trochu kutit. Začalo to vyřezáváním, pokračovalo blbnutím se sádrou a betonem. Až jsem se přes spray paint dostal k monotypům… A hlavně k linorytům, který mě začaly děsně bavit!


Když jsem přemejšlel, jak bych mohl udělat relativně low cost merch pro naší kapelu. Došlo mi, že bych ty linoryty mohl začít pankově obtiskávat na textil.

Začal jsem i s mimo kapelníma nápadama a tohle mi z toho zatím leze.

Momentálně pro začátek ladím na taškách, ale brzo budu přeskakovat i na hadry; rád bych jel i re-use.


Udělal jsem si pro to Instagram, tak to tam půjde sledovat.


A někdy brzo vznikne i Fler, kde by se ty věci měly dát případně pohodlně koupit.


A nějaký ty fotky budou k nálezu i tady na stránkách



Takže tak... nazdar, Bazar Bones!


5 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page